minus 27,5 kg.

ännu ett kilo lättare den här veckan! och jag har inte kämpat för fem öre (bara lite) utan jag har ju både ätit fel och motionerat för lite. men det är som min vän malin sa till mig idag att "äta fel" för mig betyder inte längre samma sak som förut. då var "äta fel" 30 chipspåsar, 10 ton jordnötter, 70 000 liter läsk, ja ni fattar. nu har det en helt annan betydelse. nu kan "äta fel" betyda t.ex en skiva vitt bröd, hehe så det har nog inte varit katastrof ändå!


dagens motion: 60min promenad.

Kommentarer
Postat av: Malin

60 minuters promenad, starkt jobbat! fy. En annan ligger utslagen efter 20min. haha

2009-11-12 @ 12:59:42
URL: http://marrlin.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag måste bara säga att du verkar vara en super skön tjej! (vad jag förstår av det jag läst i din blogg) Keep up the good work!

2009-11-13 @ 10:53:54
URL: http://sizenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0