sjukling.

jag väger mig ju som sagt varje vecka på måndagar samma tid. ibland kan jag inte riktigt hålla mig, som igår. igår vägde jag 101,5kg och jag blev så glad! och det var lite tur att jag vägde mig igår också för då vet jag vad jag gått ner genom träningen osv. för idag väger jag 100kg och det lär vara pga min helvetes natt, jag hängde en del i badrummet kan man säga. somnade t.o.m där en stund. då förstår ni nog hur jag mår, blir inget tränande för min del på ett par dagar. synd, jag som hade fått motivation till det. det är så jävla typiskt!

Kommentarer
Postat av: Lilla a

Lessen att jag missade att du var sjuk, magjsuka också... Hemska tider! Det är absolut det värsta man kan ha. Jag skriver sjuk på dig på måndagen. Hur tror du att det kommer att vara idag? Vill du att jag skall med en gång skriva sjuk idag med eller vill du avvakta tills senare idag?



Hoppas du har någon som kan pyssla om dig!



Kram lilla a

2009-12-08 @ 06:39:54
URL: http://gladdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0