slut med läsk (nästan).

jag är en riktig jävel på att dricka (hälla i mig) läsk. framför allt pepsi max, cola light och cola zero. och light dricker jag för att det är såå mycket godare än vanlig. säkerligen en vanesak också, men för att komma till saken, nu får det tametusan vara slut på drickandet! okej, kanske inte helt slut men nästan. det räcker att dricka någon gång ibland, INTE flera flera glas varje dag. det är INTE okej.

så idag när vi var och handlade så köpte jag ramlösa istället vilket ju är sjukt gott egentligen. så nu skall jag försöka att hålla mig till det istället!



Kommentarer
Postat av: Lilla a

Gött mos! Skönt att du är klar för dagen. Jag har också träningsvärk men igår klara jag av att göra nästan alla armhävningarna (10) i rad utan att pausa. Min träningsvärk sitter i mage, rygg, armar... undrar om jag har glömt något ställe.



Nåväl, dagens promenad är gjord men ännu återstår armhävningar och situps.



Kram lilla a

2009-12-10 @ 17:27:34
URL: http://gladdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0