DAG ETT.

nu börjar jag med något nytt, igen! men det är bara för att jag tröttnar hela tiden och då slinker det in det ena och det andra i min mun och mina ben går inte många meter. det är något jag har lärt mig nu att jag måste hitta på nya saker att gå efter för att inte gå tillbaka till ruta ett igen. fast nytt och nytt, det är väl kanske inte riktigt så. jag äter ju (nästan) likadant och tränar likadant fast mindre "fel" mat, mer rätt mat och mer träning. många säger "men herregud, ät bara bra mat och rör på dig, gör inte så stor grej av det" hade det varit så enkelt hade jag varit fit for fight sedan flera år tillbaka. därför behöver jag saker att gå efter och som jag skrev tidigare så tröttnar jag lätt på det jag hittar på, idag börjar jag med något "nytt".


jag är en "list-tjej". jag älskar att göra listor så nu har jag skrivit en massa listor på vad jag bör tänka på och undvika osv som jag kan ta fram och bli peppad med. jag sitter och letar goda recept och träningstips nu. jag har inte blivit så modig än att jag kan gå till gymmet eller något men det kommer väl så småningom.

jag orkar inte skriva ned allt jag har skrivit men bland annat så har jag dragit ner drastiskt på t.ex pasta och bröd. pasta kan jag nämligen äta mängder utav och då menar jag verkligen MÄNGDER! så vi får se hur detta går, håll tummarna för mig!


dagens motion har bestått utav 50min promenad, 10 (dödliga) minuter hoppa hopprep, sit-ups, benböj, olika övningar med hantlarna. det tog ca 30-40min. fan vad jag svettades!

förresten så väger jag fortfarande 103kg denna vecka. pastans fel fan! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0