im back!

eftersom jag inte har skrivit här på några veckor så kan ni ju bara tänka er hur mycket jag har vräkt i mig, haha fyfan! men först var det jul och vi var hemma hos min mamma och pappa ett par veckor och det betyder att det var mycket gott som serverades och jag brydde mig inte så värst heller vad jag stoppade i mig. sedan så drog vi ju till thailand i ett par veckor, fast där gick jag faktiskt inte upp någonting trots all mat och drinkar.

meeen nu är jag tillbaka. tillbaka till verkligheten igen och det känns faktiskt riktigt skönt. det känns nog lite extra kul att börja om igen för nu har jag nämligen införskaffat mig en crosstrainer. och hunden våran är hemma igen så nu blir det crosstrainer, många promenader och bra mat. det borde nog vara en fin kombination, inte sant? :)

nu ropar daniel att maten är klar!

Kommentarer
Postat av: Beckis

Jag köpte en crosstrainer i höstas. Lätt bästa köpet ever! Jag brukar få ont under fötterna efter en stund, så jag varvar med lite styrketräning. Typ 5-10 min crosstrainer sedan armhävningar, sit-ups, planka och liknande övningar och så några varv på det viset.

2010-02-13 @ 19:00:55
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0