DIETLUNCH

vi har haft besök idag och när dem åkte hem var jag vrålhungrig men hade verkligen ingen ork att laga mat. då kom jag på att jag köpte ju hem ett par naturdiet shake igår, så det fick bli en sådan idag! och strawberry var ju riktigt god faktiskt. och med tanke på vad vi ska äta ikväll var det nog ett bra val haha. eftersom det är alla hjärtans dag idag så ville daniel mysa till det lite, jag vet inte vad det blir men något gott sa han. känner jag honom rätt så innehåller nog "överraskningen" chips! haha



Kommentarer
Postat av: Jen [tappat 11,4 kg på 6 veckor]

Ja alltså jag brukar köra en dag i veckan lite då och då.. när jag bara kör pulver. Jag tycker det är skönt, man sjunker ihop lixom :) Sen älskarjag att ta en shake, eller en bar som måltidsersättning. kram

2010-02-14 @ 22:57:52
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0